2014.10.25. Ilyen túra sem volt még

A túrakiírásban az alábbi szerepelt: ... 
"Útvonal a helyszínen megbeszélt irányban az időjárás és a résztvevők kedvének, edzettségének megfelelően.
 Minimum 30km, de lehet akár 130km is. Amit a többség szeretne az lesz!

...és ez lett belőle:

Útvonal: Pécs rácvárosi körforgalom - 6-os út - Cserkút - Kővágószőlős -  Petőc-puszta - V-ös üzem - erdei iskola - II-es üzem - Bakonyai-erdészház - Pécs
Táv: 51 km Túravezető: Bodrogi Frigyes

A túrára négyen érkeztünk és még én sem tudtam merre megyünk. Mivel a város nyugati végén találkoztunk a keleti irányt hamar elvetettük. De akkor merre? A csapat fele a 130km-re készült, de a párom  a 30-cal is beérte volna. Na most mi legyen? Mivel ötlet nem volt mondtam irány nyugat! Majd alakul. A 6-os utat még el sem hagytuk mikor a Józsi utolért minket. Nem tudta hogy nálam a 9 óra 9-kor van. Majdnem lemaradt. A lezárt forgalom mentes csekúti út jó iránynak mutatkozott a forgalmas főút helyett,hát arra fordultunk. A csapat a golgotai elágazónál várt meg. hogy most merre? Legyen Hetvehely! De mégsem úgy lett, mert a következő elágazónál a Mari kitalálta hogy megmutatja a Petőc-pusztai öreg temetőt.( nem mutatta meg ), én meg már megint lemaradtam csak az 5-ös üzemnél értem utol őket. A következő elágazás Szentlőrinc vagy Abaliget hangzott a kérdés? Egyik se mert az erdei iskola felé mentünk ahol az Ica a vasút alatti nagy tócsánál bemutatta a vízen járó képességét. Kis súly , könnyű bringa, nagy sebesség, biztos sikerül. NEM SIKERÜLT!!! De a jókedv garantált. Az iskola látogatásnál már a nap is kisütött, sok bolond gombát is találtunk, a vízen járó is száradásnak indult csak a cipő nem akart. A haza utat végül is  a hegy oldalában a volt kettes üzem felé teljesítettük pont szembe mint gondoltam. De nem baj ez egy ilyen túra volt ami változhat útközben is.A pellérdi elágazónál váltunk el még két óra sem mire hazaértünk. Ha 130km nem is de azért egy 50-es összejött.

Lejegyezte: Bodrogi Frigyes

Képek:
Bodrogi Frigyes fotói
.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése